» » Ländler- Und Jodler-Ensemble Walter Wild - Wär Ich Ein Bundesrat / Edelweiss

Ländler- Und Jodler-Ensemble Walter Wild - Wär Ich Ein Bundesrat / Edelweiss FLAC album

Sound of Music (sung by me): Text German: Edelweiß, Edelweiß, Du grüßt mich jeden Morgen, Sehe ich dich, Freue ich mich, Und vergess' meine Sorgen.

Es war ein Edelweiss (English: "It Was an Edelweiss") is a march, with music and lyrics composed by Herms Niel in 1941 for the German Army.

Tracklist Hide Credits

A Wär ich ein Bundesrat
Written-By – L. Pugatsch
B Edelweiss
Written-By – Pribitzer

Companies, etc.

  • Made By – Schallplattenfabrik Wädenswil

Credits

  • Arranged By – Walter Wild

Notes

A: Humor. Jodellied
B: Lied

Barcode and Other Identifiers

  • Matrix / Runout (Label side A): 1515
  • Matrix / Runout (Label side B ): 1516
  • Rights Society: B.I.E.M.

Ländler- Und Jodler-Ensemble Walter Wild - Wär Ich Ein Bundesrat / Edelweiss FLAC album

Performer: Ländler- Und Jodler-Ensemble Walter Wild

Title: Wär Ich Ein Bundesrat / Edelweiss

Style: Volksmusik

Genre: Folk, Country

Size MP3: 1680 mb

Size FLAC: 1766 mb

Rating: 4.7 / 5

Votes: 321

Other Formats: VOC MOD MP1 WMA DMF VOX AA

Related to Ländler- Und Jodler-Ensemble Walter Wild - Wär Ich Ein Bundesrat / Edelweiss Albums